Seřadit podle

Oresi Karlovy Vary

Naprostá spokojenost. Slečna Anička na pobočce je skvělá, vše perfektně vysvětlí a udělal naprosté maximum, abychom měli kuchyň před svatbou a to se také povedlo, za což ještě jednou moc děkujeme. Montáž proběhla také naprosto precizně bez jakýchkoliv problémů.

Oresi Karlovy Vary

Naší kuchyň jsme si vybrali, v Karlových Varech. Paní Deršáková, která se o nás celou dobu starala a pomáhala nám s výběrem kuchyně, byla velice příjemná a každé naše přání vyřešila na jedničku. Myslím si že je to člověk na správném místě. Kuchyň již máme namontovanou a je přesně podle našich požadavků a představ.

Oresi Karlovy Vary

Strašná firma. Neschopní vůbec zakázku zkompletovat. Nezájem o zákazníka, hlavně když už zaplatíte zálohu. Odkazuji vás na recenze Oresi K.Vary. K tomu jen dodávám, že reklamaci špatně dodané desky k drahému stolu vyřešili následovně: Přivezl mi bílou desku. Bohužel nepřivezli bílý nástavný kus. Takže stůl má bílou ,hladkou desku a 50 cm stolu je z tmavé, hrubé desky. A to jsem všechny manažery a vedoucí dva dny před závozem upozorňoval, na tento fakt!!! Opět nebyli schopni zkompletovat zakázku. Když jsem desku rozbalil a otočil lícem, zjistil jsem, že je hrana stolu naražená a odštíplá!! Dejte si pozor na firmu!!!

Oresi Karlovy Vary

Mám ji 9 rokem, korpusy dobré, fólie na všech dvířkách se olupuje.

Oresi Karlovy Vary

Dobrý den, koupili jsme byt ve kterém už kuchyně od oresi byla. Ale nelíbila se mi vůbec ta barva, byla svítivě žlutá, tak jsem si zašla do Oresi, jestli by bylo možné s tím něco udělat, tak jsem si to u nich s jejich prodavačem prošla a vybrala jsem si hezký dvířka, tak mi je vyrobili a pak je přijeli přemontovat a je to jak nebe a dudy.. Kuchyň prokoukla a zatím super... Všechno funguje, spotřebiče jsem si nechala ty co tam byly a je jinak celkem šikovně poskládaná, takže za mě spokojenost..

Studio

Dodavatel

Kuchyně Oresi